Ati inregistrat o comanda si doriti sa o anulati?

In cazul in care in care nu a fost preluata de catre un consultant de vanzari, aveti posibilitatea sa o anulati dumneavoastra. Comenzile anulate raman vizibile in istoric. Daca doriti sa modificati partial produsele din comanda sau sa adaugati, modificati date de facturare sau de livrare, trebuie doar sa trimiteti un  mesaj la linkul urmator anulare comanda.

In cazul in care a fost preluata de catre a Consultant de Vanzari, puteti trimite solicitarea anularii comistei prin:  email catre Departamentul Vanzari, prin SMS sau telefonic.

Dacă comandati online?

In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online,  trimitei mail catre procersorul de plati, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3 zile.

Daca vreti sa anulati o comanda facut cu ordin de plata?

Inseamna ca banii sunt in contul Nedeias COM. Puteiti solicita si se va efectua retur-ul in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar) sau ii puteti folosi la comanda viitoare.